Voor 145 euro stuk heb ik voor een 280SE vorige week ruilremklauwen bruto exclusief btw van een goed merk geleverd.
Er was bij de klant 1 exemplaar lek en de andere zat enigzins vast.
Deze heeft besloten toen om beide dus voor ruil exemplaren te vernieuwen.
Veel van de tips die ik nu lees zijn een beetje van gaat er eens lekker aan knutselen zelf en wie weet lukt dat wel.
Een all risk verzekering lijkt me dan ook wel zinvol voor de schade die je op zou kunnen lopen aan de voorzijde,en als je achterop een van mijn auto's rijd vooral niet gaan zeggen dat je zelf een beetje met de remtangetjes aan het rotzooien bent geweest.
Volgens mij iemand die zijn auto naar de dealert brengt zit op zulke tips ook niet te wachten die wil gewoon een goede reparatie tegen een redelijk bedrag.
Voor veel van jullie die zelf ook met een hobby auto die jullie lief is onderweg zijn vind ik het wel dapper om nog naar een meeting te gaan stel je voor dat vele dit soort E Bay achterkamertjes occasionetjes zelf geknutselde rem systemen durven te trotseren.
Zit erover te denken naar de nieuwjaars receptie te gaan maar ga wel als jullie al stil staan.
groeten cor de jong
Neem dit met een korreltje zout maar als de tread aan 1 stuk doorleest is het niet echt een goed voorkomen zeg maar