maar je hebt het over onregelmatig lopen
dat heeft meer met ontstekings delen te maken of vacuĆ¼m problemen
dan met de hoeveelheid brandstof die de motor krijgt
wel kan het zo zijn dat wanneer de wagen koud is en je vermogen gaat vragen van de motor de verdamper dan bevriest
je kan dit voorkomen door bijvoorbeeld de eerste 10 min op benzine te rijden
of om een pomp in je verdamper leidingen te plaatsen zodat je een geforseerde door stroming krijgt
net als bij de kachel
de kans dat hij dan bevriest word dan tot het minimum gebracht
maar ik denk dat jij niet een brandstof probleem hebt
want dan zou de wagen wel vlak lopen en dus een continu draaiende motor hebben
en jij schrijft over een onregelmatig lopende motor
dat houd voor mij in dat hij over slaat of het ene moment sneller loopt dan het andere moment
wat hier een oorzaak van kan zijn is slutch in de leidingen
(slutch= een wit/bruine papperige substantie die veroorzaakt word door condensering in de motor olie)
deze slutch vind je veel al in de slangen die aan je kleppendeksel zit en naar je luchtfilter lopen
als je pech hebt zit het in je lucht filter en veroorzaakt daar dan problemen
of het zit in je vacumleidingen en bij de stappenmotor waardoor onregelmatig lopen het gevolg is