[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
tempomat : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 25 nov 2024, 10:20

tempomat

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

tempomat

Berichtdoor Roy114 » 11 feb 2012, 16:40

Hallo,

Wat is nou mijn tempomat kastje? Ik weet dat er al een boel over is gepraat, maar kon niet vinden waar hij voor mijn 500SE zit, ik dacht zelf dat het het zwarte kastje met blauwe stempel van VDO was op de foto, maar voordat ik hem eruit haal wil ik graag zekerheid! Bedankt!

Roy.
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Roy114

Re: tempomat

Berichtdoor JohnPrins12 » 11 feb 2012, 17:25

hoi,

het is dat aluminiumkastje wat midden in beeld zichtbaar is met het gele gedeelte waar de stekker op zou moeten.
maar zie ik er geen twee naast elkaar zitten :?: :?: :?: .

Gr. john prins
Gr. John Prins
JohnPrins12
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Rene500SEC » 11 feb 2012, 17:47

de gene met de oranje voet.
Dingen kunnen bij mij gerepareerd worden als er problemen zijn.
Rene500SEC
Verbannen
Verbannen

Roepnaam:
Type wagen: 500SEC
Bouwjaar: 1983

Berichtdoor Roy114 » 11 feb 2012, 21:09

Dus er moet een stekker op het oranje kastje zitten? Dat zit er dus niet...... zal kijken als ik de stekker kan vinden, maar volgens mij zag ik geen losse stekkers hangen.

Rene, als er geen stekker is, is dan alsnog via jou te regelen dat ik de tempomat weer werkend krijg?

Roy
Roy114

Berichtdoor ElGriffo » 11 feb 2012, 21:39

Er zit met een tierap eren ander kastje aan vast ?. Het is vrij lastig de regeleenheid te demonteren het kan zijn dat ze een andere die nu ook defect is er aan geknoopt hebben ?
ElGriffo

Berichtdoor Rene500SEC » 12 feb 2012, 08:58

ik zag inderdaad nog een kastje tegenaan zitten,alleen heb ik er in al die tijd dat ik die dingen repareer nog nooit een gezien met eeb paarse voet.
Maargoed dat is ook geen 100prc garantie natuurlijk.
Weet wel dat sommige mensen zo kastje vervangen aan de hand van de afmetingen van het kastje zelf.
Zo van owww die is net zo groot dus zal het wel de zelfde zijn.
Maar om de vraag terug te komen,ik bouw die dingen niet in simpelweg omdat je van te voren geen prijs kan noemen.
Je weet niet wat je allemaal gaat tegenkomen,maar misschien dat iemand anders zich geroepen voelt?
Rene500SEC
Verbannen
Verbannen

Roepnaam:

Berichtdoor Roy114 » 12 feb 2012, 12:36

Heb het paarse kastje eruit gehaald, dit lijkt inderdaad wel gelijk (zie foto). Vandaar dat ik een stekker miste, 2 kasjes en 1 stekker ;) . Maar dit houd in dat ik dus niks speciaal aan hoef te leggen aan draden e.d. Hoe weet ik nu zeker dat dit kasje kapot is, is dit door te meten?
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Roy114

Berichtdoor ElGriffo » 12 feb 2012, 12:53

Je zou een kastje van een ander kunnen proberen en als dat het probleem is, de 2 kastjes door rené laten repareren en dan 1 monteren en 1 verkopen :D
ElGriffo

Berichtdoor Rene500SEC » 12 feb 2012, 13:07

2 kastjes tegelijk is altijd korting ;)

Heb hem via PB al een aanbieding gedaan.
Rene500SEC
Verbannen
Verbannen

Roepnaam:

Berichtdoor Roy114 » 12 feb 2012, 13:45

Ik zal dan eens kijken of ik iemand kan vinden die hier in de buurt woont met net zo'n kastje, misschien is de regelaar bij de motor wel kapot? omdat hij ook zo tikt af en toe, (dat kwam waarschijnlijk voort uit het niet goed werkende kastje onder de stuurkolom maar je weet het niet). Op beide kastjes krijg ik geen resultaat, hij werkt gewoon niet. Wie weet heeft de vorige eigenaar een nieuw kastje erbij aangezet, maar was het probleem niet verholpen omdat het daar niet aan lag.

Als ik dit getest heb, en het blijkt gewoon het kastje te zijn dan hoor je van mij Rene. Ik wil hem uiteraard wel weer werkend hebben!
Bedankt!

Roy.
Roy114

Berichtdoor Douwe » 12 feb 2012, 13:58

even een pbtje naar hopke
die heeft meerdere thempomate motortjes liggen en ook de stuurkastjes heeft hij vast wel liggen
Douwe
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 420SE
Bouwjaar: 1986
LPG: Ja

Keer terug naar Techniek