500SEC gekocht in beige metallic en in zeer nette staat gelukkig.
vooraf al besloten gas erin te willen hebben maar..
natuurlijk netjes het forum afgespeurt naar de ervaringen van andere mensen en
voor mezelf gewoon de beslissing genomen niet op de centjes te beknibbelen.
Moet gewoon goed dus vooraf kabels rotor kap bougies van Bosch en daarna LPG injectie met
flashlube systeem erin (baat het niet schaat t niet) en uiteraard nog even op onderzoek naar het
beste backfire beveiligings-systeem. klaar ok zal wel wat kosten dan maar moet dan goed zijn toch?
Dit verhaal neergelegd bij gasinbouw in wormerveer (begint met w eindigt met a) en zeer druk bezet
met goede indruk hebbend bedrijf kreeg ik het goud-eerlijke advies om gewoon voor het normaale ouderwetse
systeem te gaan met beveiliging en lube.. bespaart je nog een hoop geld ook

ook melde Willem dat de meeste injectie systemen al teruggekomen waren met tekortkomingen..
Nou weet ik dat dit systeem nog niet zo heel lang toegepast word in de Mercedes v8-en want let wel
dat we het met dit verhaal alleen over de grotere blokken hebben. bij de 6cilinders zal het anders zijn lijkt me.
Ik ben benieuwd hoe nu anno 2012 de V8 neusen staan tot het gewoone LPG of het vernieuwde systeem..
vanuitgaande dat in mijn geval het onderhoud zeer hoog legt van mijn auto's.
met veel twijfel
groet Arnold
P.s laat je niet in je sterretje nemen
