Is die betreffende W126 een blauwe? Destijds had ik contact met iemand die zijn 300SE van 1984 ofzo wel wilde ruilen met mijn volvo S60 van 2004 en wilde ook nog dat ik bijlegde, enne hij kwam met een verhaal dat het een helemaal compleet alles 300SE was,schuifdak etc etc alles was van 1989!! (ik denk alleen het chassisnummer niet)
,op RDW stond kenteken als 280SE geregistreerd
, was omgebouwd net zoals bij die landrovers zei die.etc bla bla bla.. ahum..de W126 heeft toch een zelfdragende carroserie??... tja de wagen zag er goed uit enzo, maar toch maar laten staan,voorkeur was een V8 maar een hele mooie 300 zou ik niet laten schieten als ik op jacht ben.
Mercedesfriesland had toen nog een hele mooie 300 rauchsilber staan,prachtbak, heb getwijfeld en toen was die al weg...gelukkig maar achteraf
Bij een landrover kan dat weet ik, maar voorzover ik weet bij een W126 niet, en heb hem daarop gewezen, vervolgens was de advertentie meteen van Marktplaats verdwenen, was een verkoper uut drente, oppassen met die drenten hoor!
Ondertussen nog steeds supergelukkig met de SEC, een SEL staat zeker op mijn wensenlijstje, voor erbij??? oorlog id tent hahaha,vrouwtje wil de SEC niet kwijt,ik ook niet en tzt moet er voor haar een strakke knappe liefst blauwe SLK van 98/01 komen, kosten niet zoveel meer en leuk karretje voor een lekker blondje
Wie weet, soms denk ik om gewoon zelf eens een aparte SEL uit japan hier te laten komen, leuke prijsjes daar en veelal knappe wagens met weinig kilometers..erheen gaan doe ik niet,beetje ver he, zal dan een gokje zijn, ach en voor bv €3000 of iets meer kun je denk ik niet een erge buil vallen denk ik met een jap Benz