Heb je toevallig een afbeelding hoe dit inwendig eruitziet?
het is een beetje raden..
Vandaag ff op onderzoek gegaan. valt nog best een stuk naar beneden
die stuwschijf. Op foto de plek van het gaatje afgebeeld om op de arm te duwen.
in de diepte is een gedeelte arm te zien. Maar volgens mij komt dit in de knoei
met het mengstuk.. Maar met zo'n tekenprog. kan je gelukkig nepgaatjes maken.
LMM gaatje.jpg
Wel is het naar mijn idee zo dat hoe dichter je bij het scharnierpunt komt van de LMM-arm,
hoe groter de krachten worden op de electr.plunjer evenals de hefboomwerking op het scharnierpunt.
Kans dat bij een big boom de plunjer door je filterhuis schiet of erger, de komplete arm los in je motor ligt.
Denk nog steeds voor het center van de stuwschijf te kiezen, hoeft er ook niet geboort te worden.
helaas niet alle ruimte in het filterhuis maar als nou ' alleen' de stift van zo'n apparaatje door het middengat
van het gasmengstuk gaat(component hangt boven het mengstuk) dan lijkt dit me geen blokkade in de lucht-toevoer.
Betreft het euvel dat er een braam op de duw-pen geslagen zou kunnen worden met een backfire is geen
belemmering omdat de stift niet zover naar binnen getrokken word. Hij kan hooguit kromslaan denk ik.
Alleen de 6cm uitslag om de stuwschijf volledig in te duwen word moeilijk, wat ik zonde vind.
Mooiste is als de arm/stuwschijf in de uiterste stand open en dan volledig vast staat.
of zou toch de 1,5 cm uitslag , zoals de vacuum-plunjer doet, toch afdoende zijn
maar dan kan de klep wel slaan
nog ff
grtjes Arnold
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.