[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
wind zuigt schuifdak open : Carrosserie & Exterieur

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 24 nov 2024, 20:53

wind zuigt schuifdak open

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Moderator: Neerven

wind zuigt schuifdak open

Berichtdoor KoosMB126 » 04 maart 2012, 22:33

Mijn 300SDL 1986 heeft een schuifdak en dat is heel fijn.Hij schuift, kantelt en sluit als de beste, maar ga ik daarna rijden en komen we voorbij de 60 miles dan zuigt de wind die over het dak raast het luik open.Kortom het luik borgt niet.Wat te doen?
KoosMB126

Re: wind zuigt schuifdak open

Berichtdoor Neerven » 05 maart 2012, 15:16

Ducktape ;)
Neerven
Moderator
Moderator

Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Franky » 05 maart 2012, 16:19

Windscherm kopen en monteren !
Grt Frank
Franky

Berichtdoor ElGriffo » 05 maart 2012, 20:14

In feiten zijn er 2 scharnieren die voor de kanteling zorgen ik denk dat het er een en ander is afgebroken
Of er missen geleideblokjes. Het Luik zit met 4 moertjes vastpen is er zo uit. Dan heb je zicht op het mechanisme

Gebruik de zoekfunctie hoe je de plaat er uit krijgt , is voldoende over geschreven
ElGriffo

Berichtdoor Douwe » 05 maart 2012, 20:47

hier kan je het 1 en ander vinden

http://www.w126club.nl/viewtopic.php?f=20&t=7225

en als het al niet wil kan je contact openen met mij ben graag berijd je te helpen met dit soort problemen :D :D :D
Douwe
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 420SE
Bouwjaar: 1986
LPG: Ja

Berichtdoor KoosMB126 » 10 maart 2012, 15:18

Iedereen bedankt voor de voorstellen. Ik ga het hemeltje eruit halen , het dakluik demonteren en dan op zoek naar kapotte onderdelen. En ik neem me hier voor om het resultaat daarvan hier te rapporteren.
KoosMB126

Keer terug naar Carrosserie & Exterieur