[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Leuk: Sleutelcursus : Algemene vragen over jouw auto

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 28 maart 2024, 15:22

Leuk: Sleutelcursus

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.

Moderator: Neerven

Leuk: Sleutelcursus

Berichtdoor SilverSEL » 16 okt 2009, 19:01

Ik ben op zich redelijk technisch geinteresseerd, maar om mijn mooie W126 uit elkaar te halen vond ik een beetje eng. Daarom heb ik me een paar maanden terug opgegeven voor een sleutelcursus. Gisteravond heb ik de laatste 'les' gehad.

Was een hele leuke cursus en aardig voor iedereen die wat meer zelf aan z'n Benz wil doen. De eerste les is theorie en de volgende 5 lessen sleutel je in een garageruimte (ruimte voor ca. 10 auto's en 3 bruggen) aan je eigen auto onder deskundige begeleiding. Als je ergens vast komt te zitten word je geholpen. Leuke sfeer en aardige mensen.

Kosten zijn 205 EUR en de cursus wordt gegeven in Rotterdam (garage in R'dam Alexander).

http://www.doezelfschool.nl/autoeh.html

Je bepaalt voornamelijk zelf wat je doet, dus het niveau is 'naar keuze', van beginners tot enigszins gevorderden.

Mijn auto is er in ieder geval een stuk beter uit gekomen dan hij erin ging.
Avatar gebruiker
SilverSEL
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 173
Geregistreerd: 10 jun 2009, 17:21
Woonplaats: Barendrecht
Type wagen: 280SEL
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee


Re:Leuk: Sleutelcursus

Berichtdoor Vlieger » 16 okt 2009, 19:19

Leuk idee zo'n cursus. Nu nog de WIS-CD erbij dan kan er niets meer misgaan, als je Duits tenminste op peil is.
Avatar gebruiker
Vlieger
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 1324
Geregistreerd: 14 sep 2009, 14:41
Woonplaats: Venlo
Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten