[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
stationair : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 25 nov 2024, 12:57

stationair

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

stationair

Berichtdoor Oleg » 06 maart 2012, 21:29

Hallo, Ik ben Oleg. Ik zit met een probleem ik heb een 500SEC uit1983 motornummer 117963 loopt heel slecht stationair krijg hem ook niet afgesteld op co2 als ik nog geen kwart slag aan drai verspingt ie de werld rond. Als huj in z'n D staat komt ie niet vooruit. Kan iemand helpen?
Oleg
 


Re: stationair

Berichtdoor ElGriffo » 06 maart 2012, 21:32

Hulp wordt meestal enthousiast geboden als en men zich eerst even voorsteld in het daar voor bestemde forum gedeelte

In ieder geal welkom ;)
ElGriffo
 


Re: stationair

Berichtdoor Oleg » 06 maart 2012, 21:55

Sorry, ik had niet goed gekeken.
Oleg
 


Re: stationair

Berichtdoor ElGriffo » 06 maart 2012, 22:09

Heb je met het Co.% afsellen ook naar het HC gekeken ?

De meest voorkomende problemen zijn luchtlekkage via heel veel mogelijke oorzaken, of kan het zijn dat je een back-fire gehad ? Hierdoor kan er iets krom zijn of er is een slang afgesprongen
ElGriffo
 


Re: stationair

Berichtdoor Binsbergen » 06 maart 2012, 22:10

En gebruik de zoekfunctie eens
Gewoon lekker een avondje voor gaan zitten

Dan zie je dat 90% van de problemen inmiddels besproken en uitgelegd zijn

Tip:
Ga niet zomaar aan je CO-schroef draaien. Dan weet je zeker dat ie beroerd loopt
Altijd leuk... Een type 1 500 met een 300pk 560 ECE motor.
Avatar gebruiker
Binsbergen
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 1592
Geregistreerd: 28 jul 2010, 09:16
Woonplaats: NW Veluwe
Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Re: stationair

Berichtdoor Oleg » 06 maart 2012, 22:32

Ik heb dat met co meter gedaan samen met de gas we hebben ook naar de HC gekeken allen bij kleine verstelin van co dan versringt ie heel veel, onmogelijk om op de gooie CO en de HC te stellen. Ik heb ook geen back fire gehad ik heb een klep met zeg gaaten door een en afgedekt met een rubber schuif dus hij kan geen druk opbouwen.
Oleg
 


Re: stationair

Berichtdoor Peter 500SEC » 06 maart 2012, 22:47

Beste Oleg

Welkom op dit beste forum dat er bestaat

Tip

Ik heb enorm veel fantasie, toch vind ik het persoonlijk heel erg moeilijk om te lezen wat jij schrijft.

Kun je iets preciezer zijn met de tekst die je schrijft en of een spellingscontrole doorvoeren ?

Of ligt het allemaal aan mij zelf ?
Peter 500SEC
 


Re: stationair

Berichtdoor ElGriffo » 06 maart 2012, 22:50

Handige tip in deze:

Eerst teksten in word tikken, Dan spelling controle en daarna knippen en in het bericht plakken
ElGriffo
 


Re: stationair

Berichtdoor Oleg » 07 maart 2012, 01:53

Ik hed die 500SEC gekocht van een lief hebber in december vorige jaar.
Hij komt uit 1983 motor 117963. Vorige eigenaar heeft hem drie jaar geleden uit Zwitserland geimporteerd.
De bak van de auto was gerevisiert zit nog15000 km garantie op. Alleen de blok deed een betje schuden.
Maand geleden heb ik gas in laten bouwen, hij liep goed op benzine als op gas maar deed alsnog betje schuden stationair.
Week geleden kwam Ik achter dat mijn lucht klep van mijn blok onder bleef hangen hij ging niet meer terug naar boven.
Normaal gaat klep bewegen als je gas geeft allen die bleef onder hangen.
We hebben de lucht huis in geheel met spinnenkop eraf geschroeft, de voetje met de klep schoon gemakt , de klep ging
Weer goed openeer. Alles terug gedemonteerd, gestart op benzine even liep de blok goed en in eens viel hij terug in z'n
Toeren (600/550 stationair) 500 toeren in z'n D heel onregelmatig.
Ik ben terug gegaan naar de gas boer. We hebben geprobeerd om CO af te stellen want het stond veel te hoog
We hebben dat gedaan met CO meter allen als je een tikje gaf versprong hij heel veel.
Onmogelijk om op de goede CO en HC af te stellen.
Oleg
 


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten