Ik had hiervoor een E220 CDI en wilde graag een V8 hebben.
We hebben toen uitgekeken naar een W211 E500 maar het is schrikbarend wat daar nog voor gevraagd wordt na 10 jaar en met kilometerstanden van 200K +
Heb toen weloverwogen de keus gemaakt over te stappen naar een W126 waarbij ik weet dat ik meer aan onderhoud kwijt ben vanwege de leeftijd maar dan met een hoog verbruik wel wegenbelastingvrij op gas kan rijden.
Ik heb de auto voor € 4000,- gekocht en die is keihard. Heb er bij Mandigers voor € 1150,- gas in laten bouwen en heb voor ca € 800,- de radiateur, de hulppitmanas en een voorwiellager laten vervangen. Deze week moeten er ook nog 4 nieuwe banden op en dan is hij weer in orde.
Ik wil hem nog wat verlagen en er wat sportievere velgen onder leggen. Ook wil ik hem optisch nog type 2 maken omdat die wat lager oogt door de drempelbeplating. Verder wil ik er nog een kleiner stuur in en afstandbediening op de centrale vergendeling. Als je dat allemaal bij elkaar optelt kom je gauw richting de € 8000,- voor de auto maar dat is altijd nog beter dan € 18000,- voor een E500. Het hoeft echter niet allemaal dit weekend af
Gr. Frank