[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Wisi Antenne : Carrosserie & Exterieur

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 19 apr 2024, 03:34

Wisi Antenne

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Moderator: Neerven

Wisi Antenne

Berichtdoor Embee280 » 11 jul 2009, 21:36

De antenne van mijn 260SE heeft het een paar maanden geleden begeven : ik kreeg ze niet meer omlaag (de antenne dus ;-)). Antennemotor opgemaakt : de kabel was gebroken. Ik heb toen aan die kabel een stukje ijzer bevestigd zodat de antenne bij omhoog gaan toch stopte. Dat heeft een paar maanden gewerkt tot deze week.
Ik heb nu een nieuwe kabel met antennemast gehaald bij de lokale dealer (34 euro). Heel het ding gedemonteerd, geen probleem, maar de verchroomde zeskant waarmee de antenne vast zit in de houder draaide mee. Ik heb uiteindelijk de oude antenne uit de houder moeten boren met een boor van 9,5 mm. Ik heb de nieuwe mast geïnstalleerd maar het probleem is nu dat die niet goed meer vasthoudt aan de houder. Het is dus niet onmogelijk dat op een keer heel de antenne er uit vliegt als ze omhoog gaat.
Mijn vraag is nu : is die houder apart te koop ? Of heeft iemand nog een defecte antenne liggen waarvan de houder (die buis dus waar de mast inschuift) nog bruikbaar is ?
Het volledige typenummer is : WISI AA82 AZ 13 en de mast is B66 82 8050.

Met dank

Fernand "embee280"
Avatar gebruiker
Embee280
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 25 sep 2008, 22:59
Woonplaats: Antwerpen
Roepnaam:
Type wagen: 380SEC
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron