[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Brandstofpomp/druk : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 25 nov 2024, 14:24

Brandstofpomp/druk

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

Brandstofpomp/druk

Berichtdoor 560GE » 25 maart 2012, 22:10

Weet iemand toevallig waarom er op een 560 twee brandstofpompen zitten? Ik ben bezig met de ombouw van mijn 280 naar 560 V8 (type 2) en heb maar bar weinig ruimte voor twee pompen. Als één pomp ook kan, dan zou dat veel makkelijker zijn.

Ook kan ik niet vinden hoeveel druk de originele pomp levert van een 280(k jetronic). Die van een 560(type 2) zou tussen de 5 en 5,6bar moeten zijn zag ik. Hier kwam ik via de zoekfunctie achter.
560GE
 


Re: Brandstofpomp/druk

Berichtdoor ElGriffo » 25 maart 2012, 22:28

Zal een opbrengst verhaal zijn, dat bij vol vermogen de minimale druk gewaarborgd blijft
ElGriffo
 


Re: Brandstofpomp/druk

Berichtdoor MG1 » 30 maart 2012, 18:07

Je moet even kijken maar er zijn ook g-klasses met 2 pompen. 1 in de tank zelf en 1 links achter (daar heb jij er nu 1 zitten denk ik??). Er zijn ook systemen waar ze daar 2 pompen hebben zitten en dan blijft er nog ruimte over volgens mij.

Welke druk ze opleveren, geen idee. Maar 2 pompen moet zeker passen.

Misschien dat je vanuit EPC dit kunt vinden. Als je wat meer wilt weten, stuur maar een bericht. kan het anders wel een x opzoeken.
Avatar gebruiker
MG1
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 257
Geregistreerd: 19 jan 2010, 09:33
Woonplaats: Drempt
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1983
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 29 gasten

cron