[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Andere velgen : Carrosserie & Exterieur

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 29 maart 2024, 04:06

Andere velgen

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Moderator: Neerven

Andere velgen

Berichtdoor Dennis71 » 01 nov 2009, 00:11

Hey allemaal, ik ben op zoek naar 2 velgen (kurketrekker) Voor de 2 voorbanden.
Ik denk dat 1 van 2e niet meer helemaal rond is om dat ik het een beetje voel slingeren.
Ik moet ook nog ff kijken naar nieuwe schijven want die kunnen dit ook veroorzaken maar ik denk dat als ik het allebei doe dan ben ik er zowieso vanaf. mocht iemand iets weten kun je me gewoon mailen :
dvos71@planet.nl
Dennis71
 


Re:Andere velgen

Berichtdoor Chili500SE » 01 nov 2009, 17:39

denk ( hoop ) dat je kroonkurken bedoelt... als je ze eens laat uitlijnen, weet je meteen of ze rond zijn...
Avatar gebruiker
Chili500SE
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 336
Geregistreerd: 02 jun 2008, 20:42
Woonplaats: Helmond
Type wagen: 500SE
Bouwjaar: 1981
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Re:Andere velgen

Berichtdoor Vlieger » 01 nov 2009, 18:24

Dennis, waarom denk je dat er een velg niet meer rond is?

Dit kun je makkelijk zelf controleren, door het voorwiel op te krikken en met de hand de band een draai te geven.
Zit er een slinger in de velg dan zie je dat meteen, maar ook als de band onrond is (hoogte slag).
Rijden met hoogteslag geeft een bonkend gevoel, dat lijkt op onbalans.

Dat slinger gevoel, wanneer dat tijdens het remmen waarneembaar is, zijn je remschijven krom.
Nieuwe schijven is dan de oplossing.

groet,
Rob
Avatar gebruiker
Vlieger
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 1324
Geregistreerd: 14 sep 2009, 14:41
Woonplaats: Venlo
Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron