Beste W126 liefhebbers,
Mijn naam is Patrick en ik ben de trotse bezitter van een 420SE uit 1990. Ik ben 37 jaar en toen
ik mijn W126 een jaar geleden kocht was het een jongensdroom die werkelijkheid werd.
Als kleine jongen was ik altijd al onder de indruk van de W126 en ben dat vanzelfsprekend
nog steeds als ik eentje langs zie rijden of geparkeerd zie staan. De mooiste auto ooit
gebouwd naar mijn smaak en een lust voor het oog om naar te kijken. De W126 heeft een vorstelijke
uitstraling en zo voel je je ook als je erin rijdt. Was het vroeger dat ik de plaatjes uit de autotijdschriften
uitknipte om vervolgens deze in mijn agenda te plakken, nu mag ik zelf plaats nemen achter het stuur. Geweldig toch! Duitsers weten als geen ander hoe je een echte auto moet bouwen. Zelf weet ik niet heel veel over technische zaken, maar heb ook geen 2 linkerhanden en hoop daarom met behulp van de expertise die hier op deze site aanwezig is het een en ander zoveel mogelijk zelf te kunnen verhelpen als het niet anders kan. Wat mij betreft was de W126 nooit uit de productie gegaan, maar gelukkig zijn er altijd nog liefhebbers zoals jullie die ervoor zorgen alsof het lijkt dat het ook werkelijk zo is. Mijn oprechte waardering daarvoor. Tot slot wens ik een ieder heel veel plezier met zijn of haar W126. Hieronder wat foto's van mijn 420SE.