[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Originele luchtweger vervangen met 'tel.-schijf' : LPG Specifiek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 29 maart 2024, 09:32

Originele luchtweger vervangen met 'tel.-schijf'

Specifieke zaken omtrent het rijden op LPG kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent LPG hier verzameld hebben staan.

Moderator: Neerven

Originele luchtweger vervangen met 'tel.-schijf'

Berichtdoor DeGoudenKoets » 02 nov 2009, 23:12

Volledige titel: hoe vervang ik de orginele luchtweger met zo'n backfire bestendige zog. 'telefoonschijf' ?

Heb laatst zo'n schijf met gaten opgepikt bij AGS in Zeist en heb die vervangen met de originele luchtweger (die is niet helemaal 100% plat).
Nu kreeg ik de auto met die nieuwe schijf niet meer aan de praat. De schroef, waarmee de luchtweger vastzit, kon ik niet al te vast draaien want dan ging het rubber op de telefoonschijf omhoog staan. En dat werkt natuurlijk helemaal niet. Nog navraag gedaan bij BenzHans maar het leek erop alsof ik het goed had gedaan....

Heb ik iets over het hoofd gezien of moet de auto volledig opnieuw afgesteld worden met zo'n andere schijf erin ? (p.s. heb de oude er weer terug in gezet en auto loopt weer als vanouds)

Graag jullie mening en ervaring....thanks!
Avatar gebruiker
DeGoudenKoets
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 224
Geregistreerd: 21 nov 2008, 18:14
Woonplaats: De Meern
Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re:Originele luchtweger vervangen met 'tel.-schijf'

Berichtdoor Wasibi » 03 nov 2009, 06:57

Ik kan me voorstellen dat een verschil in gewicht invloed heeft op de afstelling, neem aan dat ze bij AGS wel een inbouw richtlijn hebben?
Zorg dat het boutje geborgd is. Het leed is anders niet te overzien. :S

Als de "oude" schijf krom is en hij loopt goed, is de motor afgesteld met de kromme schijf.
Zet je er een rechte in dan zal je moeten afstellen.
Grolsch en Guinnes beer expert. ;-)
Avatar gebruiker
Wasibi
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 1233
Geregistreerd: 25 sep 2009, 01:04
Woonplaats: Middelburg
Roepnaam:
Type wagen: 500SEC
Bouwjaar: 1984
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar LPG Specifiek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten