hoi,
motor overbouwen dat gaat hem niet worden.
twee jaar geleden voor dat ik aan de motor begon te reviseren had ik al een W124 gekocht met alle delen compleet in het motorcompartiment om tot ombouw over te gaan naar een 6 cilinder.
maar met dat verhaal van gerben (vlim) in mijn achterhooft heb ik het toch maar niet gedaan en de W124 weer verkocht, was trouwens voor het eerst dat ik heb verdient aan een auto bij mij kost het altijd geld.
vanmiddag naar Dordrecht geweest en twee nette SDL en bekeken er stond ook een hele echte maar die was van 1987 dus die is voor mij niet geschikt
de eerste die ik zag was antraciet tegen zwart aan met een licht grijs lederen interieur, wat ik niet echt heel mooi vind maar het was een nette wagen met hier en daar een gebruiksspoor op de lak.
er zaten op het dak een paar kleine doffe plekje die er volgens mij uitgepoetst kunnen worden
onder de motorkap ziet het er spick en span uit maar met de hoge druk spuit krijg je dat natuurlijk mooi schoon.
prijs was 14.750 of in die buurt.
de tweede die er stond is champagne kleur(de zelfde als pena uit delft) met een champagne keurig intrieur at ik heel mooi vind de auto is voorzien van chrome randen rond de wielen wat ik ook mooi vind, maar wat zit daar onder.
de randen van de spatborden voelen goed en strak aan dus het kan echt voor de sier zijn maar dat zie je pas als je er de randen van af haald.
deze wagen zit opvallend goed in de lak op de motorkap na en het kofferdeksel dus denk ik dat de auto is overgespoten wel heel netje gedaan zover ik dat bij kunst licht heb kunnen beoordelen.
ik vraag me dan weer af waarom niet even die twee delen ook op nieuw in de vef.
deze wagen heeft een heel mooi intrieur een afdek kapje van de achterspeaker na dit was gescheurd.
de vraagprijs van deze auto lag op 13.500 of in die buurt.
wat me ook opviel is dat het hout werk een soort van dof is in vergelijking met mijn eigen wagen daar glimt het als een ...................
ik heb niet gereden met de auto's want dat heeft totaal geen zin als je het over de prijs niet eens kan worden, en dat is het punt natuurlijk ik wil denk ik te veel voor mijn wagen hebben dus tot nu toe loopt deze bezichtiging op niets uit.
dit is natuurlijk wel een snelle actie geweest nadat ik drie dagen geleden voor mezelf besloot dat ik eens rustig ga rond kijken naar iets anders.
ik hou jullie op de hoogte maar volgende week eerst weer gezellig bijpraten in zeist dus ik zie jullie volgende week, en voor de gene die een nieuwe W126 300SD zoekt( bijna nieuw dan
) neem geld mee en ik ga met de trein naar huis.
Gr. John Prins
Gr. John Prins