[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
deur : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 25 nov 2024, 14:40

deur

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

deur

Berichtdoor BMW HP2 » 29 apr 2012, 15:05

Hallo heren, kan iemand mij vertellen hoe ik de deur paneel los kan halen want heb de deur stopper stuk en wil die nu graag vervangen, maar voor ik dingen ga slopen wil ik graag weten hoe ik de paneel los kan halen, alvast bedankt.

Groeten Roy
BMW HP2

Re: deur

Berichtdoor Kortboyer » 29 apr 2012, 16:23

Schroeven uit de handgreep verwijderen, achter het hendeltje om de deur te openen zit ook een schroefje,(plastic kapje even loswippen met een kleine schroevendraaier) metalen beugeltje aan de zijkant van de deur loschroeven(2 schroefjes) hendel van de raam verwijderen door het plastickapje eraf te schuiven, dan de deurplaat voorzichtig naar boven drukken en naar je toehalen, doe dit wel voorzichtig want de kunstof haakjes aan de plaat knappen zo af.Succes! Gr.. Boudewijn
Kortboyer
Silver Boarder
Silver Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 380SEL
Bouwjaar: 1982
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor BMW HP2 » 29 apr 2012, 17:50

Oke bedankt voor je reaktie, ga er volgende week mee aan de gang, ben nu even de achter lichten aan het vervangen, netjes alles goed afkitten, zo dat er geen water in de kofferbak komt.

Ik laat volgende week wel even horen hoe het gegaan is.

Groeten Roy
BMW HP2

Berichtdoor Douwe » 29 apr 2012, 19:33

de deur stoppers zijn nieuw lever baar en schrik niet van de prijs 14,95 euro
bij steronderdelen
http://steronderdelen.nl/ProduktLijst.p ... 8&Type=007
let wel even op er zit lengte verschil in deze deur stoppers
Douwe
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 420SE
Bouwjaar: 1986
LPG: Ja

Berichtdoor BMW HP2 » 02 mei 2012, 10:35

Hoi Douwe, bedankt voor de tip, maar heb de deur stopper op de meeting gekocht, daar was ie nog goedkoper . Groeten roy
BMW HP2

Keer terug naar Techniek