? als je wagen slecht loopt, ga je toch ook niet gewoon je stationair hoger zetten?? dan kijk je ook eerst waar de storing vandaan komt...anders heb je de 'oorzaak' niet aangepakt, maar ben je er omheen aan het werken.
ofwel; niet je regelstang verstellen (tenzij reeds voor LPG al niet goed). dus, met vlieger eens; eerst kijken controleren of zijn niveauregeling normaal werkt en of er geen gebroken schroefveren onder zitten. let op; onderin zwaar roestige veren zijn ook al kracht kwijt. is het systeem goed ontlucht? is de olie helder of zwart (oude olie dus).
LPG; ja, dat is een constant zwaardere belasting voor de achterzijde, dus in feite (zelfs met niveau) zijn die dunne veren daar niet op afgestemd...iets dikkere veer kan geen kwaad.
discussie over constant belasten niveausysteem; deze discussie loopt ook op w123club.nl forum, aangezien alle T modellen niveau hebben...
. constant (extra vanwege dikke tank) belasten is niet aan te raden. ja, misschien ging het bij iemand jaren goed, maar het is niet aan te raden.