[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
stroom storing {niet starten} : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 25 nov 2024, 18:29

stroom storing {niet starten}

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

stroom storing {niet starten}

Berichtdoor Ruud47 » 10 mei 2012, 21:41

hallo
wil hier even een paar vragen stellen heb een 300SE wilde daar mee naar mijn werk gaan ,had er smiddags nog mee gereden{ ik werk als chauffeur snachts } auto wilde niet starten wel dachsboard lampjes en geen slechte accu maar door dat ik een tik op startmoter gaf sloeg de moter aan ik naar mijn werk.
de volgende nacht weer niks had het wel geprobeerd maar dacht zie het morgen wel.
heb vervolgens snachts de anwb gebeld monteur kwam tot de conclusie contact slot kapot auto thuis gebracht en heb een ander contact slot gemonteerd maar doet nog steeds niks hoor wel tikken bij de relais van het gas maar waar moet ik zoeken iemand een idee. ruud stellingwerf
Ruud47

Roepnaam:
Type wagen: 300SE
Bouwjaar: 1987
LPG: Ja

Re: stroom storing {niet starten}

Berichtdoor Olleke Bolleke » 10 mei 2012, 21:48

Slordig werk van de ANWB WW .
Zover ik het hiervandaan kan beoordelen is je startmotor stuk.
Een goede gebruikte of een ruilstarter is dan de oplossing.
Olleke Bolleke

Berichtdoor Douwe » 11 mei 2012, 21:48

anwb word slechter

vorige week belde een kameraad van mij die had net een andere W126 met LPG
stond op de oprit en is lid van anwb hij moest savonds werken en autowou niet meer aanslaan
anwb monteur erbij