@ regbers,
Je liep je natuurlijk al de tering te ergeren dat Hans al bellende jou schatje aan het afstellen was, en er ogenschijnlijk niet de volle aandacht aan gaf .. ja foei Hans!!!
Maar gelukkig liep ze wel beter nadien, dat dan toch weer wel
Toen schrok je je weer wezenloos van de prijs natuurlijk en heb je daar een heftige discussie met hans over gevoerd, maar ze hielden voet bij stuk??
En wat dacht jij toen ??? Nou ik ga ze eens lekker afzeiken op het forum waar ik niet eens 3 minuten de moeite voor neem om mezelf voor te stellen...
daarvoor kruip je lekker anoniem achter je pc om je gal te spuwen.
Ik adviseer dan iedereen voortaan maar om als jij hier nog een vraag hebt om jou dan te negeren..
Dat is dan toch ongeveer hetzelfde in strekking als dat jij met mensen om wenst te gaan geloof ik ???
Nou dit alles zegt denk ik meer over hoe U in de wereld rondloopt als dat ze er bij de hobbyhut mee omgaan.
Je ken zeggen wat je wilt van die 2 dudes daar maar ze zijn er wel altijd en nemen wel de moeite ook vaak om de shit van n ander op te lossen.
Koop jij gewoon lekker zelf een afstelkast voor co en vraag 35 euro per afstel sessie dan komen we allemaal naar jou toe
Als ik zo het bovestaande lees vind ik het best wel een bot verhaaltje geworden.
Maar toch als je het niet eens bent met zaken zeg dat dan in eerste instantie tegen de desbetreffende personen zelf.
Als je op een forum mee wilt doen ,, doe dan ook mee!!
Ach je woont in Zutphen meende ik te zien. Toon je alsnog eens een echte vent dan
Ik hoop dat je toch een en ander inziet en meedoet ,en nee je hoeft het niet perse met alles eens te zijn maar het mag wel allemaal op een nette manier.
Gr. Peter