Ik heb al eens op duitse websites gekeken, en heb het een tijdje overwogen om zelf in te voeren. Maar meestal staan die wagens ver weg (150/200km) en dan weet je nog niet 100% zeker wat je aantreft. Zwitserland is voor mij (nog
) geen optie.
Ben er vanuit gegaan om in Nederland een "nette" wagen te vinden. Met net bedoel ik een wagen waar je meteen van kunt genieten. Geen rotte chassisbalken of achterruit randen/sponningen, interieur waar je je niet voor hoeft te schamen etc. Wel ben ik realistisch en accepteer "normale" gebruikers sporen omdat een wagen van 27 jaar al het een en ander heeft mee gemaakt.
Ik begrijp dat het ook van de uitvoering, kleurstelling, historie etc. afhangt van wat een wagen mag kosten. Op MP staan een hoop wagens, die van 3.5k zijn volgens de adverteerder A netjes en roest vrij. Terwijl adverteerder B een vergelijkbare wagen aanbied voor 7.5k. Vandaar dat ik dat aan jullie vroeg. Misleiding is er veel op MP, heb al eerder met het aankopen van een old timer geleerd dat op de foto's alles netjes en roestvrij is...