Beste MedeMercedesFreaks ,
Mijn naam is Jordy, ben 19 jrtjs, kom uit NoordBeveland en heb een '85 300SD geïmporteerd uit USA. Ik werk voor m'n ouwe, en die heeft een taxibedrijf, en een behoorlijke liefde voor Mercedes
Hij heeft 2 jaar geleden 3 van die 300SD's uit USA en eerder een vorige model uit '78 gehaald en stuk voor stuk opgeknapt, alleen duurt mijn project wat langer want deze was de slechtse van de 3, hij was in beslaggenomen en hij kwam van een politieveiling er was dronken mee tegen een vangrail gereden en aan de achterkant van de achterwielkasten doorgeroest wat tog wel wat werk was omdat de bumper voor scheef staat en interieur gaar is.. Ik had er geen geloof meer in dat dat ding ooit af zou komen maar na een lange tijd bij de spuiterij gestaan te hebben staat hij in de garage thuis en wil ik hem tog af gaan maken. Heb er eerder al een achterbank, met hoedenplank en woofer en voorstoelen uit een w220 gehaald, 2sets velgen voor gehaald, waarvan er 1 set weer weg mag, en 1 mooie set 18'' monoblock AMG.. Plan hem voor de zomer af te krijgen, maar alles kan.. Maargoed na een lang verhaal kom ik er achter geen foto's op te kunnen laden, dus zal ik deze binnenkort proberen up te loaden..
Met vriendelijke groeten, Jordy