Hallo mercedesliefhebbers,
Ook ik zal me even voorstellen op dit forum zodat jullie een beetje achtergrond info hebben van mij.
Anthony , 41jaar woonachtig te breda.
Sinds 14 mei in het bezit van een prachtige amerikaanse Mercedes W126 SD uit 1981 met zowat alle denkbare opties, werkend nog ook! Heerlijk die airco
Deze creme kleurige Mercedes heeft het grootste deel van zijn leven gereden in LAS VEGAS(nevada) en directe omgeving, de 1e eigenaar woonde 100meter van "the strip" af. Ook van de dealer heb ik alle info ,deze was gevestigd een paar mile verderop in vegas. Later is de Mercedes van eigenaar veranderd en terecht gekomen in de staat Californie, 60km oostelijk van San Francisco. Van deze eigenaar heb ik ook alle info
Ik heb trouwens de originele kentekenplaat nog van californie.
Huidige milestand 160.000miles
In 2010 is de Mercedes naar Nederland gekomen en een kleine 2jaar in het bezit geweest van een oudere man uit Raamsdonkveer. Die heeft veel onderhoud gedaan waar ik natuurlijk erg blij mee ben.
De auto ziet er netjes en verzorgd uit.
Verbruik voor zover ik dat nu heb kunnen testen 1 op 11 (diesel) daarvan 70%snelweg 120km/h en 30% binnendoor.
Naast de voorkeur voor Mercedes wil ik ook laten weten dat ik erg gek ben van amerika, ben er al 10tallen malen geweest voor vakantie en ken de staten goed, heb vele duizende miles gereden in: california, nevada, arizona, utah,colorado, new mexico, florida, texas, georgia. IK kom er graag en geniet telkens weer van de prachtige natuur, auto's, winkels(shopping malls), pretparken en restaurants. Heerlijke snelwegen daar.
Ik zal eens kijken of ik een foto kan posten.
Ik ben trouwens nog wel op zoek naar een nette hoedenplank, kleur beige/champagne voor mijn 1e model 300SD.
Wie heeft er een liggen!
groet,
anthony