Goedenavond forumleden.
Toch maar de tijd genomen om mij aan te melden bij deze club mensen die de W126 een warm hart toedragen.
Mijn naam is Ronald gebruikersnaam is Ronald65. Sinds januari trotse bezitter van een 500SEL uit 1985 op LPG.
Dit is mijn 5e Mercedes. De andere waren een witte 240daut, W123, 200d5bak W124, 260SE W126. c220cdi combi aut .
Nadat ik de 260SE had ingeruild voor de c220 merkte ik naarmate de jaren vorderde met deze auto (11jaar mee gereden),
dat de kwaliteit van een heel ander niveau was.Weliswaar van alle gemakken voorzien en de modernste snufjes, mis je het
S gevoel. Hij roestte in ieder geval als een grote! Moet wel zeggen dat de techniek wel in orde was. Nu terug naar de W126
en nu maar kijken hoe die zich houdt. Ik moet de auto nog leren kennen maar dat komt goed. Zeker met dit forum als ondersteuning. Heb al veel onderwerpen gelezen, leuk ! Zelf ben ik niet zo technisch maar weet wel hoe een auto werkt en het interesseert me wel vooral de W126. dit was het even, Foto's volgen nog. tot ziens!