[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
HPF lampje brand : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 25 nov 2024, 18:32

HPF lampje brand

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

HPF lampje brand

Berichtdoor W124AMG » 27 mei 2012, 21:59

Sinds kort heb ik het probleem dat mijn HPF lampje aan gaat. Nu lag de de achterkant ook al een keer zo'n beetje op de grond en wilde ook niet meer omhoog. Nu is 1 achterdemper nat van olie aan de achterzijde, ik weet niet of dat de oorzaak kan zijn? Soms gaat het lampje ook weer uit en staat ie weer in de normale stand. Ook als ik de trek knop op het dashboard bedien gebeurd er niets maar het lampje gaat daardoor soms wel uit. Iemand een suggestie?
Groeten Ivo

Ps reservoir bevat voldoende olie.
Laatst bijgewerkt door W124AMG op 28 mei 2012, 09:52, in totaal 2 keer bewerkt.
W124AMG
Expert Boarder
Expert Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 560SEL
Bouwjaar: 1987
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Re: HFP lampje brand

Berichtdoor Sergeant » 27 mei 2012, 23:29

Ik ben geen kenner maar misschien heb je hier iets aan.

viewtopic.php?f=11&t=7946&p=72194&hilit=hpf+lamp#p72194

succes verder
Sergeant

Re: HFP lampje brand

Berichtdoor Vlieger » 27 mei 2012, 23:59

Het HPF lampje gaat branden als de werkdruk te laag is.
Kijk eerst eens in het tankje of er nog voldoende HPF olie in het tankje zit, zeker omdat er olie op de achterbumper zit.
Is er te weinig olie in het tankje, controleer dan of een veerpoot achter lekt, of lekkage aan de niveauregeling aan de achteras of een olieleiding is door geroest.
Vlieger
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Techniek