[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Bougiekabelset Bremie : LPG Specifiek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 22 nov 2024, 21:36

Bougiekabelset Bremie

Specifieke zaken omtrent het rijden op LPG kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent LPG hier verzameld hebben staan.

Moderator: Neerven

Bougiekabelset Bremie

Berichtdoor Teun de Vries » 30 mei 2012, 21:04

Heb via internet een bougiekabelset voor mijn 380SEC op LPG gekocht.... Op internet staat koperkernkabel, metalen kappen e.d. maar volgens mij zijn het siliconenkabels....
Ik heb ze nu naast me liggen maar twijfel of ik ze moet monteren. Hij loopt nog steeds slecht op LPG (zie ook mijn andere topic)
Wie weet raad en wie weet waar de goede kabels te koop zijn?

Alvast bedankt!
Teun de Vries

Re: Bougiekabelset Bremie

Berichtdoor Arjan » 30 mei 2012, 21:25

Ja, bij steronderdelen hebben zo zowel de beru als de Bosch.
Ik zou de Bosch doen....
Wie remt heeft energie verprutst...
Arjan
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300SE
Bouwjaar: 1989
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor ElGriffo » 30 mei 2012, 22:26

Bremie doe maar nie :lol:
ElGriffo

Berichtdoor Wimada » 30 mei 2012, 22:36

Had vroeger een Bremie achter me zendbak,die was wel tof HaHaHa.

Maar die kabels ? Nee laat maar zitten. :(

Gr. Wim
Gr. Wim.

Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten met familie, elke keer weer ooms en tantes die me
een por in mijn zij gaven en zeiden: nu jij he?
Ze zijn ermee opgehouden toen ik bij hen hetzelfde deed op begrafenissen!
Wimada
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Frank380 » 31 mei 2012, 10:57

hoi, ik heb sinds mijn aanschaf(10-2010) van me 380SE 1984 een nieuwe set bremi kabels gemonteerd zit er nu 60.000km op en ik heb geen problemen met backfires of slecht lopen. alleen een nieuwe bobine kabel moeten kopen want deze was kompleet weggebrandt (beru) er zwerft ergens een foto rond op het forum die is gepost door Guust. de bobinekabel is via marco bestelt en origineel van Bosch. je kan natuurlijk altijd testen of hij beter gaat lopen met de bremikabels.

dit is gewoon een ervaring hier hoeft geen disscusie over te ontstaan!

Mvg Frank380
Frank380
Expert Boarder
Expert Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 380SE
Bouwjaar: 1984
LPG: Ja

Keer terug naar LPG Specifiek