[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
glasvezelverlichting middenconsole : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 25 nov 2024, 20:54

glasvezelverlichting middenconsole

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

glasvezelverlichting middenconsole

Berichtdoor JohnPrins12 » 16 jun 2012, 11:13

hallo iedereen,

wie kan mij vertellen waar bij een type twee het lamje zit voor de verlichting van de schakelaars op de midden console.
in 1981 zat dat lampje op een moeilijk berijkbareplek achter de radio op de behuizing van de kachel, waar alle glasvezelkabeltjes samen komen.

maar bij een 84 er zit het daar niet meer dus ben ik bang dat ik de boel voor niets heb uitgebouwd.

maar waar zit het dan?????????

Gr. John Prins.
Gr. John Prins
JohnPrins12
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: glasvezelverlichting middenconsole

Berichtdoor Igec » 16 jun 2012, 12:10

die zit daar ook maar dan achter de kachel dus die effe uit bouwen . dus achter de schakelaar van de knipperlichten . helemaal achter tegen het frame van de auto .
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Igec

Re: glasvezelverlichting middenconsole

Berichtdoor JohnPrins12 » 16 jun 2012, 14:04

hoi,

bedankt voor je reactie.

na even zoeken heb ik het inderdaad gevonden zat ook tegen het kachelhuis maar dan iets hoger achter een dikke bos met kabels.
inderdaad die even verplaatst en het lampje was berijkbaar.
dus ik heb weer licht in de schakelaars op de middenconsole is in donker zeker zo handig.

er mag een slotje op probleem is opgelost.

Gr. John Prins
Gr. John Prins
JohnPrins12
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Techniek