[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
trekhaak : Carrosserie & Exterieur

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 24 nov 2024, 17:08

trekhaak

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Moderator: Neerven

trekhaak

Berichtdoor KevinvdIJssel » 24 jun 2012, 23:23

een vraag je weet niet of het hiet hoort maar toch.
wat is het ver schil van eu trekhaak een een USA trekhaak met dikkebumpers.
is een eu trekhaak op een USA model te maken ben opzoek naar een trek voor mijn 560SEL uit 1986
heb er wel een paar eu trekhaken gevonden met afneembare kogel maar is de kogel er niet bij.
hoor graag van jullie wat jullie ervaring is.
Gr. kevin
KevinvdIJssel

Re: trekhaak

Berichtdoor Binsbergen » 25 jun 2012, 10:18

De losse haak is anders (bij een afneembare trekhaak). Bij een vaste dus de hele trekhaak
Dit komt doordat de bumper dikker is en de knobbel dus verder van de auo af moet komen
Misschien dat Mercedes Only in Hapert nog wel amerikaanse trekhaken geeft liggen
Altijd leuk... Een type 1 500 met een 300pk 560 ECE motor.
Binsbergen
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor KevinvdIJssel » 26 jun 2012, 23:37

hoi begrijp ik het goed word ee vaste trekhaak anders gemonteerd dan een afneembare?
dus als ik een afnembaretrekhaak een andere kogel bij scoor dan pas dat gewoon?
hoir graag
KevinvdIJssel

Berichtdoor KevinvdIJssel » 27 jun 2012, 20:08

hoi kan iemand mij vertellen of er nou wel een afnebare eu trekhaak op een 560SEL uit USA kan geplaatst kan worden.
iemand zecht dat het gewoon past en de kogel niet tegen de bumper komt ok al heb je dikke bumpers .
hij vraagt er 250,- voor is dat een rieele prijs?
hoor graag
KevinvdIJssel

Berichtdoor -Frank- » 27 jun 2012, 20:15

Hallo Kevin,

Ik heb ook een Amerikaan, en ben ook opzoek naar een trekhaak. Heb er een tijdje terug een topic over geopend.

link: viewtopic.php?f=40&t=9339

Frank
-Frank-

Keer terug naar Carrosserie & Exterieur