Mooi en fijn voor je dat ea zowaar opeens verdwenen is, wat het geweest kan zijn vraag ik me dan wel af, misschien dat er iets wat bleef hangen/vastzitten en nu beter gangbaar is geworden?? (ik zeg maar wat).
Heb ook eenmaal (ruim een jaar geleden denk ik zo) na een ritje Zwolle-Venlo meegemaakt,toen ik eenmaal in Venlo was aangekomen, dat als ik de bak in D zette de auto heel langzaam op gang kwam met veel toeren, achteruit idem en alle andere standen ook, zag in me gedachten de sleepwagen vd anwb al aan komen
, maar ja zo eigenwijs als ik ben toch maar doorproberen he, dus heel rustig gas geven (op lage toeren houdend) tot dat de auto ong 100 km/h reed toen ik weer op de snelweg was, er stonk niets en ook geen vreemde geluiden, ik dacht : nou dat word een bakrevisie oid voor een kruiwagen met euro's, op een gegeven moment moest ik even wat LPG tanken ad snelweg, dus rustig uit laten rollen, tanken , bakkie koffie en peukie, daarna ik stap in ,start ,in de D en geef wat gas en de Benz ging er vandoor zoals voorheen, ff goed gassen op de snelweg... helemaal niets meer , alles werkte weer zoals voorheen... tot op heden snap ik nog steeds niet wat het geweest moet zijn???? Later nog meerdere lange ritten gemaakt, Beverwijk enzo met z'n 4en id SEC maar het is tot op heden nimmer weer gebeurd gelukkig.
Wel wil ik op korte termijn ff de bakolie en die piston etc verversen/vervangen, motorolie/bougies/filter ook maar meteen meenemen, en de rest even na lopen, maar eens een afspraak maken met de Heren in Zutphen dan komt ea zeker goed voor elkaar.