hoi Wouter,
je vraagt bijna het onmogelijke, iemand die jou even verteld na een poosje te luisteren verteld wat het is.
als het zo zou werken dan had je al lang het probleem boven water, je heb toch al een paar mensen laten luisteren.
er is niet zo maar even te luisteren en dan de diagnose te stellen van dat is het .
ik dacht dat het bij mijn eigen motor ook wel even zo zou kunnen maar daar had ik het even mooi mis.
en het waren in mijn ogen niet de eerste de beste die er naar gekeken hebben en telkens kwamen ze weer met een ander conclusie dus even luisteren en zeggen wat er stuk is dat gaat hem niet worden.
ik zal je oude topic nog eens door lezen maar het natuurlijk onmogelijk om van achter mijn PC te vertellen wat er aan jou motor mankeerd.
als het dieper in de motor zit dan blijven krukaslagers drijfstangen en de zuigers over, dan is het al redelijk overzichtelijk wat het kan zijn
.
heb je wel eens aan kantelende zuigers gedacht, dat had ik namelijk maar niemand had dit verwacht van de mensen die er naar geluisterd hebben
zo zie je maar dat het nog niet zo eenvoudig is zo maar even te zeggen wat er aan mankeerd.
ik zou zeggen net als de vorige keer kom eens langs en dan kunnen we mischien meer zeggen.
rij je trouwens gewoon met de auto of staat ie al die tijd al stil.
succes en Gr. John Prins
Gr. John Prins