Mijne SEC idem: Reprofair, s'morgens 8:00uur was ik daar aanwezig samen met mijn vrouwtje, dagje beetje shoppen eten en drinken in eindhoven,rond half 5 weer richting Reprofair gelopen en ongeveer 16:50uur reed ik daar weg op LPG
.
Ze zeiden wel dat ze dit normaliter niet zo deden, in 1 dag inbouwen, maar dat je de auto brengt en een leenauto meekrijgt etc, ik zag dit niet zo zitten gaf ik aan, woon nogal een eindje weg van ze en stelde bovengenoemde voor, na even overleggen gingen ze accoord onder de voorwaarde dat ik er dan wel echt om 8:00/8:15uur moest zijn.
Aldus geschiede, enne nog steeds supertevreden mee en netjes ingebouwd, prijs ook ok. Heb een 100 liter tank, OMVL verdamper en flashlube laten doen ,telefoonschijf en nog iets tegen backfire's (plunjer ofzo?),tanknippel achter nummerplaat,achteraf gezien had ik deze liever achter de benzineklep gehad wat ook mogelijk moet zijn,zal ook wel wat meer werk met zich meebrengen,dit namelijk eens gezien zo bij iemand (na mijn LPG inbouw natuurlijk
) maar ja dit is mosterd na de maaltijd, als ik het wel heb koste het zo'n €1185,00 en 2 jaar garantie.(ben niet helemaal zeker meer wat kostprijs betreft).
Reprofair naar mijn inziens = een goede toko.