de bouten aan de onderkant zitten alleen drie balletjes met staafjes. de middelste van de drie
kan dikker zijn dus let hier even op.
twee keer inbus en een twaalf mm, laat de bovenste schijf zitten! daar zitten alleen drie kogeltjes. die bout in het midden van de schijf breekt bijna altijd af en daar hoef je niks te zoeken want daar zit niks, geloof me ik spreek uit ervaring
de regelschijf drukt alleen maar een kogeltje omlaag of omhoog waardoor het asje, waar je via de onderkant bij kan, een kanaal opent of afsluit.
kijk maar op de regelschijf zitten drie ophogingen waar het balletje omhoog kan, en er kan altijd maar een balletje tegelijk omhoog zijn. bij de ontluchtingsstand zijn dacht ik alle kogeltjes omlaag en loopt de olie terug in de voorraadtank.
als je ze wel loshaalt let op! want de maat met onder en boven is ongelijk als je het andersom doet werkt het niet.
als je de onderkant loshebt kan je die even wassen in wasbenzine en met perslucht doorblazen dan zou hij het weer moeten doen lijkt me.