door Harry55 » 19 jul 2012, 01:04
İk wil een complete roestbehandeling laten uitvoeren. M.a.w. İk heb op een aantal punten lichte roestvorming die ik wil laten behandelen. İn een andere topic wil ik graag weten waarop ik vooral moet letten en/of adviezen van plekken wat ik beter nu al kan aanpakken. Daarnaast wil ik waarschijnlijk een motor/automaatbakrevisie uitvoeren indien dat een beetje betaalbaar blijft.
Tijdens de rit hierheen had ik in Servie last van een stijgende temperatuur. Dit is tijdelijk opgelost door de visco "uit te schakelen". Dit wil ik laten controleren.
Daarnaast wil ik de complete achter en voorstel eraf laten halen waarna een goede tectylbeurt kan worden uitgevoerd.
Het verbruik ligt vrij hoog voor een type 2 injectie motor (1 op 4,5 Benz, 1:3,5 gas). Dit wil ik laten maken. ( ik weet trouwens niet of deze auto aan een uitleeskast kan worden gehangen)
Daarnaast had ik last van wateroverlast in de kofferbak. Probleem is gevonden (kofferbakrubber en achterlichtrubbers). Dit ga ik ook hier laten maken. Echter is er een weerstandje verbrandt in mijn centrale deurvergrendelingspomp waardoor ik niet kan terugvinden welke dit is. Kan er natuurlijk eentje op de sloop vinden, maar ik repareer hem liever zelf.
Enige adviezen wat betreft andere dingen wat ik hier kan doen is altijd welkom. Arbeid is hier vrij goedkoop!