[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
hobbyclub / werkplaats : Andere dingen

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 22 nov 2024, 07:26

hobbyclub / werkplaats

Praten/kletsen over andere dingen in het leven

Moderator: Neerven

hobbyclub / werkplaats

Berichtdoor Dude303 » 23 jul 2012, 00:03

Hallo allemaal...

Is er in de buurt (hooguit uurtje rijden) van Den Haag nog een hobbyhut of W126 hobby garage?

Ik zag wel het bericht van Arie en Nico maar die zijn er even niet..
Aangezien ik met de auto op vakantie wil (einde vd maand) maar nog wel het een en ander na wil lopen met iemand die er verstand van heeft / de W126 kent/ 500SEC kent.

Heb al iets gelezen over de hobbyhut in Zutphen maar dat is natuurlijk niet echt in de buurt.
Als ik daar welkom ben kan ik er natuurlijk altijd heen zoefen met de Benz .. :P

Ik heb geen heel groot onderhoud te plegen gewoon wat dingetjes als zij schermen eraf en hemel vooraan losmaken om lekkende A stijlen te bekijken. Eventueel schuifdak eruit. etc etc

Mvg

Rudy
Dude303

Re: hobbyclub / werkplaats

Berichtdoor Michel » 23 jul 2012, 01:32

Hoi,
Ik kwam dit in een andere topic tegen misschien wat voor je .

Hallo Guus,
in Zuid-Beijerland zit Hans Hijweege met SL/C Parts. Hans heeft een onderdelen bedrijf en doet onderandere in W107 en W126 onderdelen. Hij zit daar op een terein waar hij steeds meer loodsruimte pakt maar het is groot genoeg. Misschien kan hij jou verder helpen. Ik stuur jou in een PB even zijn telefoonnummer en adres. Kan hij je niet helpen of vind je het te ver dan heb je in ieder geval een adres voor onderdelen. Hij houdt trouwens ook sleuteldagen.

Groet,Michel.
Ein Mann ohne Bauch ist wie ein Himmel ohne Sterne !!
Michel
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SEC
Bouwjaar: 1985
LPG: Nee

Re: hobbyclub / werkplaats

Berichtdoor Dude303 » 23 jul 2012, 08:56

Dank je...deze zet ik in mn lijst ;)
Dude303

Keer terug naar Andere dingen