[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
start problemen : LPG Specifiek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 22 nov 2024, 17:25

start problemen

Specifieke zaken omtrent het rijden op LPG kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent LPG hier verzameld hebben staan.

Moderator: Neerven

start problemen

Berichtdoor Dude303 » 26 jul 2012, 15:30

Oh jee....

Omdat ik een telefoonschijf wilde plaatsen ( nog niet gedaan, liever bij gasboer) en de auto opnieuw afgesteld moet worden, dacht ik er goed aan te doen een nieuwe benzinefilter te plaatsen..
Starte met de nieuwe filter prima,geen lekken, wel op gas weer naar huis gereden.

Nog even 20 liter benzine gaan tanken ( weer op gas gereden, start altijd op gas)
en verdorie...auto wil na de tankbeurt niet starten.....

Blijven proberen doorstarten niks niet... toch maar even op Benzine starten en dat lukte gelukkig wel maar kon maar moeilijk rijden...ging met horten en stoten...weinig tot geen vermogen )30km/u)

Auto langs de kant gezet... 10 minuten gewacht....auto op gas blijven starten met alle risico's van dien....maakte geen vrolijke geluiden...motor wilde wel aanslaan maar het leek wel alsof er geen gas bij kwam...

Temperatuur stond net boven 90 graden wat voor mijn auto vrij warm is...normaal nét boven de 80 is normaal.

Gek genoeg had ik dit vorige week ook...alleen toen had ik met mn domme hoofd het een en ander aan laten staan waardoor de accu leeg was.... na accu met behulp van startkabels van wat juice te hebben voorzien lukte het wel...( dit duurde ongeveer 20 minuten...)

Heb recent benzine en gas - ontsteking laten stellen met goed resultaat .. Daar is dit zo vreemd!
Dus nu vraag ik me toch af of ik nu niet 2 keer hetzelfde probleem heb gehad met starten op gas en " toevallig ook 1 keer de accu leeg...

Ik ga zo het luchtfilter verwijderen... kijken of de stuwschijf wel recht is ( geen backfire gehad )

Dit voelt niet zo prettig dus voordat ik weer geld loop te strooien in de garage's... Heeft er iemand nog een tip wat dit kan zijn?

Mvg

Rudy
Dude303

Re: start problemen

Berichtdoor MB 500SE » 26 jul 2012, 17:10

Hoi,

Kijk ook even in de verdelerkap of dit allemaal nog goed is.
De punt van de rotor kan er soms zomaar afbranden.

Gr. W
MB 500SE
Senior Boarder
Senior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SE
Bouwjaar: 1982
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Re: start problemen

Berichtdoor Dude303 » 26 jul 2012, 20:12

Bedankt W... Ik loop alles maar weer s netjes na ...pffff.. Hoop gedoe maar ben er bijna :)
Dude303

Keer terug naar LPG Specifiek