Zo'n CV setje van een paar tientjes is al voldoende, €50?, 1 motortje inbouwen id bestuurdersdeur is al voldoende (heb een type 1 SEC), heb het ook gedaan, alhoewel ik? , Heb het laten doen bij Automat hier in zwolle, de man (ben erbij gebleven) is ruim 2uur bezig geweest en heeft het erg netjes gedaan,alle kabeltjes netjes gebundeld etc en weggewerkt, knipperlichten knipperen mee met openen en sluiten, was meen totaal €170 lichter voor alles, heb er 2 afstandsbedieningen bij gekregen, als je wil kun er nog een paar extra los bij kopen voor weinig, meen €10 stuk.
Mijn slot bestuurderskant was bijna aan z'n einde,haperde zo af en toe wat, en vond het toch wel wat vervelend altijd die sleutel erin om te openen etc,was dit niet zo gewend, dus voor mij was dit de perfecte oplossing,maar je kunt de sloten wisselen,hou je het wel orgineel en is nog goedkoper ook
Die CV setjes zou je evt later ook weer kunnen verwijderen i.v.m. orginaliteits gedoe en laat verder geen sporen na. Alleen ietsje duurder als slotjes wisselen.