Was even terug aan het overwegen i.v.m. besparing enzo door de crisis wat hier nu ook wel gevoeld word de verzekering van mijne SEC maar gewoon wa+ te maken ipv all risk zoals ik nu heb en nog maar zo laat (ruim €60 id maand!
), als de SEC dan toch gejat word ,wat ik echt niet hoop, krijg je tenminste nog de waarde van je taxatierapport uitgekeerd.
Kloten voor degenen die niet all risk verzekerd zijn en die hun fijne bolide dan kwijtraken en doodleuk met de gebakken peren blijven zitten, en o wee als je bv een autodief betrapt en gaat hem ietsje verbouwen ,en de dief doet aangifte, heb jijzelf nog een probleem ook helaas, wat dat betreft mogen ze de wet wel eens aanpassen.
Meen dat bv in België het zo is dat als er een inbreker in je woning is en je schiet hem overhoop met een shotgun (eerder vrij verkrijgbaar in België,net zoals de .22LR max 5 schots)er niets aan het handje is.... dit is toch europa???
Balen zo, bah, als men poogt mijne SEC te jatten heb ik er schijt aan en doe toch wat er dan in me op komt en zie later dan wel weer.
Vroeger ook eens een inbreker betrapt in mijn toenmalige woning, kwam binnen hoor gerommel,ik loop door de gang de kamer in en zie een getinte medelander (niet verkeerd bedoeld hoor!), ik zeg: huh wat doe jij dan hier? Hij: eehhm fff wat rondkijken, al pratende van deze woorden loop ik naar hem toe en heb hem toen behoorlijk verbouwd en daarna het raam uitgesmeten waardoor die naar binnen was gekomen,met de woorden : elke keer als ik jou tegen kom ga ik hetzelfde met je doen, politie gebeld, kwam heel snel dat wel,prima, verhaal gedaan, en de politie: waarom heb je hem niet vastgehouden dan voor ons, ik: eehm dat mag toch niet, is toch vrijheidsberoving cq gijzeling ofzo??? Politie lachen en zegt: in elkaar beuken mag ook niet he (hard lachend), ik wist wie de dader was en aangifte gedaan etc, politie vertelde me erbij als hij aangifte zou doen vd klappies ik wel ff op het buro moest komen maar dat hun het dan wel een beetje in mijn voordeel zouden maken
Een paar dagen later krijg ik een telefoontje van iemand, die inbreker zit nu in de gokhal daar id stad,ik: ok thanks, verhaal deed goed de ronde en heb ieder verzocht mij dan direkt in te lichten wanneer men hem zag of wist waar hij was,hup de auto in ,op de stoep voor de deur bij de betreffende gokhal en snel naar binnen, en ja ik zie hem gokken, hij mij nog niet.
Ga naast hem staan, opeens ziet hij me, zijn kop vertrok
, het leek net of ie aardappels op zijn ogen had geplakt met spleetjes erin en zijn neus zat een beetje raar enzo
, iemand roept: hey harm man! Ik kijk ff om en meteen begint meneer met de aardappelogen te rennen, ik erachteraan, rennen dat ie kon, kon hem helaas niet te pakken krijgen met me vette pens..
,anders had ie er nog wat bij gekregen.
Hierna heb ik deze gast nooit meer in Zwolle gezien. Denk dat ie verstandig was geworden.
Zo aanpakken dat soort gasten, rotvolk, met je poten van een ander zijn zuur verdiende spulletjes afblijven!
En duim voor Hoppie dat hij zijn eigendom vlot en in goede staat terug krijgt/vind. Verschrikkelijk balen voor hem,laat vanaf heden je sleutels niet meer in je auto's zitten, dit kan tegenwoordig nergens meer helaas..