[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
trilling na gas loslaten 300SDL : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 26 nov 2024, 07:51

trilling na gas loslaten 300SDL

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

trilling na gas loslaten 300SDL

Berichtdoor SDL 300 » 07 aug 2012, 18:32

hoi mannen ik heb een vraag ik heb een 300SDL en als ik stilsta met mijn auto in de n en ik geef wat gas dan heb ik na het loslaten van hetgas een behoorlijke kortstondige trilling door de auto en die voel je als hij daarna stationair loopt ook nog lichtelijk wie kan mij hier meer over vertellen wat dat is oftewel de oorzaak ik dacht zelf aan een motorsteun o i d hoor het graag van jullie kon op het forum in eerste instantie niks vinden groeten hans oudwoude friesland
SDL 300

Re: trilling na gas loslaten 300SDL

Berichtdoor Vlieger » 08 aug 2012, 10:27

Die trilling kan door van alles veroorzaakt worden.
Maar zoals je zelf al schreef, bekijk eerst de motor ophanging eens goed.
Let er ook op dat de motor en automaat overal voldoende vrij liggen, of er geen leiding of airco slang (bijna) tegen de carrosserie liggen.
Dan is er de brandstofpomp, als daarin een of meer plunjers enigszins lekken, gaat de motor stationair schudden.
Maar het kan ook een onbalans in de krukas, vliegwiel of trilling-demper zijn.
Vlieger
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: trilling na gas loslaten 300SDL

Berichtdoor SDL 300 » 04 nov 2012, 21:57

jonges trilling opgelost nieuw motorsteunen en trillingsdempers auto is nu perfect
SDL 300

Keer terug naar Techniek