[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
verlichting : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 26 nov 2024, 00:43

verlichting

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

verlichting

Berichtdoor Belastingvrij » 10 aug 2012, 09:55

Goede morgen heren,

De verlichting van mijn auto heeft keuren.

De stadslichten branden gewoon

De grote gedimde lichten ( normale verlichting) brand aan de rechterzijde normaal, maar aan de linkerzijde zwak.

Als ik met de grote lichten sein, dan doet recht het normaal, en links doet het niet.

Schakel ik de grote lichten in dan, gelijk als met groot gedimd licht: brand aan de rechterzijde normaal, maar aan de linkerzijde zwak.

Ik heb de lampen en de zekeringen verwisseld zonder resultaat.

Mvg Orban
Belastingvrij

Re: verlichting

Berichtdoor Binsbergen » 10 aug 2012, 10:57

Massaprobleem

Zorg (met een los draadje om te testen) dat de massa van de inkerkoplamp goed is en je zult zien dat alles goed werkt
Altijd leuk... Een type 1 500 met een 300pk 560 ECE motor.
Binsbergen
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Re: verlichting

Berichtdoor Wiljan vd Brink » 10 aug 2012, 15:16

Hallo,

Ik heb hetzelfde als je hier omschrijft, echter als je der met de platte hand een klap op geeft werkt hij weer, maar floept zo weer weg.
Nu zit er aan de binnenzijde van de koplamp een plek waar de massa aan het frame is bevestigd, meerdere draden.
(Deze zijn bruin van kleur, net als alle massa draden in de auto.)
Om er goed bij te kunnen even de koplamp naar voren trekken, 2 bouten aan de onderzijde en 2 aan de bovenzijde en hij ligt los.

Aarding loshalen alle delen en ringen schuren en weer terug plaatsen.

Moet hetzelfde bij mij ook nog doen maar heb de tijd wel,, rij toch niet in het donker.

Grt En succes.
Wiljan vd Brink

Keer terug naar Techniek