Ik heb de half vergane, grotendeels onthaarde, totaal verstikte, uitgedroogde en verkleurde pullman bekleding van mijn hoedenplank gehaald en het geheel opnieuw met stof bekleed.
Ik dacht altijd dat mijn hoedenplank grijs was, maar het blijkt volgens een stuk dat geen zonlicht had gezien ooit zwart te zijn geweest.
Voor de nieuwsgierigen onder u, dit spul: http://www.tomacarparts.nl/?show=page&i ... 16&taal=NL heb ik er op gemaakt, dat komt naar mijn mening heel erg dicht bij de originele pullman stof, in het echt meer dan op het plaatje.
Er zit ook een elektrisch rolgordijn in/op mijn hoedenplank.
Overal zit nu nieuwe stof op, behalve op het platte deel van het rolgordijn dat tussen gordijn en achterraam zit.
Daar zat (en zit nog steeds) leer (of kunstleer) op.
De luidsprekerkappen uiteraard ook niet, die zijn grotendeels van metaal en voor de rest van plastic, beide zwart.
Ik ben dus in dubio of ik dat platte deel ook met stof zal bekleden of dat ik het (kunst)leer dat er nu op zit zal laten zitten.
Het (kunst)leer is niet verkleurd en zit er best wel netjes op, maar het wijkt wel af van de rest van de hoedenplank.
Kan iemand me vertellen of dit gedeelte origineel al met (kunst)leer bekleed is, of dat hier oorspronkelijk ook ooit stof op heeft gezeten?