[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
500 start niet in P : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 25 nov 2024, 22:43

500 start niet in P

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

500 start niet in P

Berichtdoor Ali Baba 500 SEL » 13 aug 2012, 20:41

Na bijna 1 week in het bezit te zijn van mijn nieuwe liefde 500SEL ben ik het beter leren kennen.
Heb een afspraak gemaakt voor over 1 maand bij Lucardie in Maasdijk . Zo gaat hij voor de inbouw een nieuwe ontsteking krijgen en natuurlijk een grote beurt. Heb nog het e.e.a te doen voor dat hij helemaal strak is. Waar ik nu voor zorgen is dat de auto perfect op benzine loopt en dat hij waneer je hem start, BAM! ook meteen start. Dat laatste is nog zeker niet het geval. Dit omdat de bougiekabels en de rest aan vervanging toe zijn , maar ik de3nk dat er wat anders aan de hand is.
Als ik de auto wil starten in P stand wil hij niet. Op N stand wil hij starten , maar nog niet zoals het hoort. Dat is denk ik te verwijten aan de slechte ontsteking , maar waarom start hij niet in P stand ? Ik heb me laten vertellen dat de P stand sensor van de automaatbak versleten is . Is dat onzin , hebben jullie er ervaring mee? Deze probleem had ik ook in mijn vorige auto een 380SEC.

Alvast bedankt voor het lezen en evt. voor de recties.

Ali Baba 070
Ali Baba 500 SEL

Re: 500 start niet in P

Berichtdoor Binsbergen » 13 aug 2012, 22:22

En als dat niet werkt...
Voor 3 tientjes heb je een nieuwe
Altijd leuk... Een type 1 500 met een 300pk 560 ECE motor.
Binsbergen
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Techniek