door 500SEL » 14 aug 2012, 11:27
Mensen mijn grote excuses.. Ik zie nu dat mijn naam geroepen wordt.
Ik lees dat er een mail naar mij is gestuurd, maar ik heb van niemand een mail of een PB gekregen.. Misschien naar een andere Abdullah gemaild.?..
Ik ga even kijken of ik ergens foto's of een video van mijn auto kan vinden waar de gordijntjes te zien zijn.
Zoals ik al had verteld je krijgt alle rails en schroefjes erbij. Wat ik wel jammer vond maar later toch geen problemen mee had was dat je in je deurpaneel moet gaan schroeven met paar kleine schroefjes. Om de onder rail van de gordijn erin te krijgen.
Nu is mijn auto al sinds een half jaar weg en kan er ook niet bij komen anders wou ik wel nieuwe foto's van dichtbij maken. Maar zodra ik weer bij mijn auto ben wil ik wel duidelijkere foto's maken voor julllie.
Ik heb toen voor de hele set 250TL betaald. Als je dat omrekent naar euro zou het denk ik een bedrag tussen de 110 a 120 euro uitkomen. De achterraam rail moest ik klein beetje zelf gaan bij buigen, maar dit kan ook komen omdat ik de rails met de auto vanuit Turkije hier heen had gebracht in de bagage met allemaal tassen er boven op. Het buigen van de rail is zo gebeurd omdat het van dun materiaal is gemaakt.
De rails krijg je in de kleur van de gordijnen, ik heb ze grijs genomen interieur is ook grijs leer bij mij.
Met monteren moet de hoedenplank eruit voor de onderrail. Je kan de gordijnen netjes open en dicht doen wat gewoon makkelijk gebeurd.
Kwaliteit van de stof die er gebruikt wordt is gewoon goed. Als je de gordijnen open houdt krijg je hele mooie golfjes in de gordijn wat echt super mooi oogt van buiten.
Maaar nu komt de stukje wat minder leuk zal zijn voor de meesten van jullie,
Verzenden met paket of dergelijke kunnen jullie vergeten, of het zal niet aankomen of het zal aankomen maar dan niet zo mooi als dat je het wilt omdat ze weten dat de pakket niet terug verstuurd zal worden naar TR om het om te ruilen.
Beste is, als iemand in Turkije is eerder als ik die dan daar paar van die gordijnen laat maken en ze zelf hier heen brengt. Ik denk dat je ze niet mee mag nemen met vliegtuig, rail van de achterraam is best wel lang. En als je meerderen hebt zullen ze het denk ik niet goed keuren bij de airport!
Ik ben in juni voor 4 weken in Turkije geweest, als ik het had geweten had ik wel een doos mee genomen met paar rails erbij.
Bitte eine Bitt