Beste Forummers
Ik zal mij even opnieuw voorstellen.
Na ongeveer 1 jaar zoeken naar een W126 heb ik vandaag mijn handtekening gezet onder het koopcontract van mijn W126.
Het was een zoektocht die ging van groningen tot aan het zuidelijkste puntje van duitsland, vlak bij de bodensee.
Onlangs werd ik erop gewezen door iemand van het forum dat Marcel Kappen in Dalen een 560SEL had staan.
Vanuit Leiden is dat nog altijd een ruime 200kilometer rijden , maar voor een mooie en goede auto heb ik dat er wel voor over. Kan alleen maar zeggen dat het bedrijf van Marcel Kappen een heel plezierig bedrijf is en dat je jezelf er al snel thuis voelt. Echt een super bedrijf!!
Aangekomen de auto bekeken en had op voorhand al een afspraak gemaakt met de MB dealer Wensink om een uitgebreide aankoop keuring te doen. Wensink is er ruim 1,5 uur mee bezig geweest. De auto is super hard en de gele verzegelingen van moeren en bouten en klemmetjes zitten er nog op. De auto heeft 63000kilometer gedocumenteerd gelopen, er is nog nooit aan gerommeld.
Het is een ex ambasade auto van Vietnam, weinig meegereden en in zeer goede staat.
Ja natuurlijk heeft de auto na 24 jaar wel een paar krasjes maar de bedoeling is toch om de auto op een gegeven moment geheel te laten overspuiten.
Ik ben super blij en trots op mijn nieuwe aanwinst en kan niet wachten totdat ik hem krijg. Ik heb de auto gelijk helemaal laten preserveren door een erkent preserveringsbedrijf zodat ok de holle ruimtes geheel beschermd zijn want de auto heeft nog nooit strooizout gezien
Hierbij I will change my callsign from
jeffw126zoekende in
jeff_560_selHier alvast een paar foto's
Groeten Jeff.
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.