Als TS wil ik toch graag even een reactie plaatsen. Onbasi Baser heeft pijlsnel een gat in de markt opgevuld. Een zakenman (in de goede zin van het woord) heeft als eigenschap dat ie heel snel kan reageren op vragen vanuit de markt. Toen ik enkele maanden geleden dit topic startte, wist hij al dat hij gehoor kon gaan geven aan mijn verzoek. Hij weet dat in Turkije handwerklieden in korte tijd een volledig custom made product kunnen maken. Hij heeft dat in kaart gebracht en op het moment dat hij zijn zaakjes voor elkaar had het in de openbaarheid gebracht. Sterker nog, hij bediend meerdere markten en meerdere merken.
Een lange inleiding om te zeggen dat ik vind dat als iemand een product kan brengen dat blijkbaar velen aanspreekt en dat ook nog eens voor een betaalbare prijs aanbiedt, deze persoon op een eerlijke manier handel drijft. Dat betekent niet dat er niet onderhandeld mag worden, maar mijn zoektocht naar deze, voor onze Benzjes hartstikke leuke optie (als je er gevoelig voor bent), hebben mij geleerd dat de dealer ze heeft, maar de hoofdprijs vraagt (prijzen met drie nullen), op Ebay af en toe een verdwaalde set voorbij komt voor rond de 400 euro, er zo heel af en toe eens uit een sloper komt, en dat huisvlijt ook nog wel kan.
Ik vind het leuk dat zoeken en doorzoeken dit resultaat heeft opgeleverd. Ik vind het nog steeds heel spannend om het allemaal in de auto te schroeven en te monteren, maar ik ben geduldig en ik vraag hulp van anderen, maar dan komt het helemaal goed.
Misschien een reactie die er helemaal niet toe doet, maar ik wil op deze plek toch een lans(je) breken voor Onbasi. Slimme gozert
En iemand met een neusje voor de markt
Hartelijke groet en iedereen die een setje aanschaft wens ik er veel plezier mee. Misschien een optie om het samen te doen op een zondagochtend of zo. Buigsetje voor de rails mee en lekker hobby-en......
Frank