[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Schoonmaken stuur : Interieur

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 27 nov 2024, 09:56

Schoonmaken stuur

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Moderator: Neerven

Schoonmaken stuur

Berichtdoor Wiebson » 25 aug 2012, 10:18

Na een bijzonder slechte ervaring met het schoonmaken van het stuur in mijn Focus (een of ander nepleer met coating) dat ding plakt nog steeds als het warm is, wil ik het bij de Benz beter doen :)

Ik heb een normaal stuur en dit lijkt op een of andere kunststof dan wel rubber iets. Kan ik dit gewoon schoonmaken met een sopje?? :silly:
Wiebson

Re: Schoonmaken stuur

Berichtdoor Vlieger » 25 aug 2012, 10:28

Gewoon een sopje is het beste, daarna de zeep met water verwijderen en goed droogmaken.
Geen agressieve (schuur)middelen gebruiken.
Vlieger
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor HJ1980 » 25 aug 2012, 13:38

Heb 't recent gedaan met een sopje met groene zeep. Inderdaad daarna met gewoon water zonder schoonmaakmiddel nog een paar keer. De doek was zwart!
HJ1980

Berichtdoor Vlim » 25 aug 2012, 15:10

Als je eventuele schimmels effectief dood wil hebben, het stuur even met azijn (op een doek doen) inwrijven.
Schimmels houden niet van azijn. Werkt uitstekend op leer, kunststof moet je (uiteraard) met beleid behandelen.
Vlim
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Interieur