van af de automaat bak richting de radiateur lopen aan beidekanten van de bak een stalen leiding
deze is bedoelt om naar de olie koeler te gaan die in/bij de radiateur zit tussen deze twee stalen leidingen en de radiateur zitten dan twee kleine ongeveer 15 cm lange slangetjes
dezen willen nog wel eens lek zijn als ze vochtig zijn kan het dus ook goed zijn dat de pomp hier lucht op zuigt
lucht is dunner dan de olie dus lucht gaat makkelijker naar binnen dan olie naar buiten komt
je zal dan ook bij snel accelereren hier ook klappen van in de bak krijgen bij het schakelen
em als een automaat blijft hangen is dit toch meestal een te weinig aan olie
peilen van de bak doe je het makkelijkste bij koude motor motor starten even in alle versnellingen voelen dat hij op druk komt en dan tijdens het draaien van de motor controleren of je olie op peil staat
het hoort tussen de twee streepjes op de peilstok te staan
als dit goed op peil is en die slangetjes zijn kurk droog dan denk ik in de richting van een piston