Hallo beste mede W126 rijders,
Sinds 'n aantal weken ben ik ook eigenaar van 'n telg uit de W126 familie.
Het is de 300SE uit 1986, champagne metallic met mooie optie's Airco,Schuifdak,Armsteun en natuurlijk automaat De auto komt uit Oosterijk, 1ste eigenaar/familie en 196.500 km op de teller.
Ik heb de wagen gekocht via Klaas de Poel in Surhuisterveen en ben er super content mee.
De auto is voor mij voor dagelijks gebruik en heb er bij Stefan van der Waals eigenaar LPG shop in Wieringerwaard LPG in laten zetten. De auto rijdt ook op LPG super... mijn gemiddeld gebruik is 1 op 7 (denk dat dat nog iets zuiniger kan) en laat er morgen voor alle zekerheid nieuwe bougiekabels, verdeelkap en rotor op zetten. Op LPG moet de ontsteking immers optimaal zijn vandaar deze extra aanpassing.
Iets over mijzelf: Ik ben geboren en getogen in Leeuwarden en na 17 jaar gewoond te hebben in Roosendaal weer terug in Leeuwarden. Mijn leeftijd is 53 jaar en ben naast diverse andere hobby's groot liefhebber van Mercedes Benz.... heb hier van al diverse gehad en momenteel de trotse eigenaar van 'n W124 300-24 cabriolet uit 1992 en 'n 500SL (kleur:Borbit) bouwjaar 1991! Eén van beide staat te koop en is te vinden op de site van Klaas de Poel in Surhuisterveen.
Heb inmiddels al nuttige informatie kunnen vinden op de W126 Club site en wens ieder heel veel
rijplezier met zijn/haar prachtige W126 Limousine!!!
Vriendelijke groet,
René