[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Ratelend geluid bij koude start/OPGELOST!! : Techniek - 2

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 23 nov 2024, 06:47

Ratelend geluid bij koude start/OPGELOST!!

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

Re:Ratelend geluid bij koude start/OPGELOST!!

Berichtdoor Arjan » 23 jan 2010, 10:36

Heb ik ook. Bij rijden zelfs boven 3 bar.
Bij stilstand schommelend op pl 1,5 a 2bar.
Bij gasgeven 'springt'ie weer op 3 (net als de econometer :-) )

Gr.
Arjan
Wie remt heeft energie verprutst...
Arjan
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300SE
Bouwjaar: 1989
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re:Ratelend geluid bij koude start/OPGELOST!!

Berichtdoor reinier76 » 24 jan 2010, 22:17

bedankt voor de reactie! heb inmiddels de auto teruggebracht vanwege de reden die al geschreven had maar dan kan ik dit mooi meenemen naar de volgende die ik wil hebben. heb nu even geproefd van een 280SE en potverdikkie die komt er nog een binnen afzienbare tijd. Reed vandaag in onze ford ka (verlaagt enz) maar er gaat toch niet veel boven die fantastisch mooie 280! Ben ondertussen al bij eentje wezen kijken en hoop dat dat goed gaat komen! Er is 1 dingetje aan maar misschien moet dat in een ander topc mar heeft wel een beetje met oliedruk te maken. Hij loopt stationair goed maar heel af en toe komt er even een onderbreken in het stationair draaien en valt de druk weg tot 2 bar. Dit duurt een fractie van een seconde en loopt daarna weer mooi verder. Denk zelf dat het te maken heeft met de ontsteking maar moet helaas ook toegeven dat ik er barweinig verstand van heb...Een korte reactie zou fijn zijn maar mocht dit topic er alleen maar over doorgaan, dan maak ik even een nieuwe aan, daar is volgens mij deze topic niet voor bedoeld...

Gr. Reinier
reinier76

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
LPG: Nee

Vorige

Keer terug naar Techniek