Hallo, ik heb een 560SEL uit 1986 met een reisrechner erin. Nu doet die helaas niks (al toen ik de auto kocht). Ik heb hier inmiddels naar laten kijken in een garage. Daar hebben ze de reisrechner in de km-tellerbak vervangen door een ander 'proef'exemplaar maar die deed het ook niet. Daarna zijn ze gaan zoeken in het bedieningspaneel op de middenconsole. ook die vervangen door een nieuwe 'proef'exemplaar maar ook geen resultaat. Ook is de bedrading tussen deze 2 delen nagekeken.
Heeft iemand een idee waar het probleem dan zou kunnen zitten? Zit de boorcomputer-kast onder het bediningspaneel in de middenconsole of moet er dieper in de auto nog een aansturingskastje zitten? Vanwaar krijgt de boordcomputer-kast weer zijn voeding en informatie?
Het is maar een 'speeltje' in de auto wat niks afdoet aan de technische en optische staat maar ik zou hem zo graag werkend hebben. Het is een prachtige 560SEL met maar 90.000km op de teller en vind het jammer dat de resirechner niet werkt. bedankt alvast, Gardy