[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Rem reactie stang achter vervangen W126 : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 27 apr 2024, 10:31

Rem reactie stang achter vervangen W126

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

Rem reactie stang achter vervangen W126

Berichtdoor w126560td » 23 jun 2023, 10:05

Hoi beste forum leden, ik ben van plan om mijn remreactie stang achter te vervangen. Als ik lichtelijk kracht uit oefen op mijn achter rem klauwen dan zit er behoorlijk veel speling op. Tijdens het remmen maakt deze ook soms een iritand geluid.

İs er iemand die deze stang of lager ooit vervangen heeft en kan dit op de auto gebeuren. Moet de achterste as bout welke een speciale dop nodig heeft ook los of kan dat zonder. Als ik met een hamer deze stang eraf zou slaan dan zit mijn rem schild in de weg deze zou ik evt iets kunnen verbuigen zodat ik deze niet hoef te demonteren want volgens mijn inzicht moet je kompleet de achterwielager flens alles los maken om deze schild los te halen.

Buiten deze remreactie stangen (brake support) is mijn onderstel in top conditie, daarom de vraag kan ik zonder alle lagers los te maken deze remreactie stang zo eraf tikken als ik de remschijf schild beetje verbuig en rondom de bevestigingen op de stang zelf natuurlijk?

Fotos zijn voorbeelden niet afkomstig van mijn voertuig
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
w126560td
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 443
Geregistreerd: 07 nov 2015, 01:15
Woonplaats: Türkiye, İstanboel
Roepnaam:
Type wagen: 560SEL
Bouwjaar: 1985
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten